Reklama świetlna przynosi o wiele więcej korzyści niż zwykła reklama outdoorowa

Dlaczego reklamy świetlne są tak skuteczne? Co sprawia, że inwestują w nie kolejne firmy? Czy reklama świetlna mojego przedsiębiorstwa sprawi, że będę mieć więcej klientów, zwiększy się wolumen sprzedaży i moje obroty? Takie pytania najczęściej zadają przedsiębiorcy, którym proponuje się zainwestowanie w podświetlane litery przestrzenne.

Świecący napis, szyld reklamowy, na który składają się litery 3D jest znacznie lepiej i dłużej widoczny niż zwykła reklama zewnętrzna. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - zauważamy to, co się wyróżnia, a litery podświetlane i do tego trójwymiarowe rzucają się w oczy bardzo skutecznie.

Jest to istotne zwłaszcza w porze jesienno-zimowej, gdy bardzo szybko robi się ciemno. Zwykłe plansze reklamowe nie będą widoczne. Nawet bilboard nie zapewnia takiej jakości ekspozycji jak reklama świetlna złożona z przestrzennych liter. One są widoczne z dużej odległości, ponieważ kontrastują w ciemną płaszczyzną, do której są przytwierdzone. Tymczasem na bilboardzie światło może padać w niewłaściwy sposób i w efekcie naniesiona na niego treść jest dalszej perspektywy niewidoczna, rozmazana.

Poza tym litery 3D zamontowane na budynku własnej firmy są tańszą reklamą od bilboardu, bo za ten ostatni trzeba płacić. Po zakończeniu umowy nasz plakat na takiej tablicy przykrywa inna treść. Natomiast za litery podświetlane nie musimy płacić (za fakt, że wiszą one na naszym budynku) i będą one wisieć póki ich nie zdejmiemy albo same nie spadną.